måndag 27 april 2009

Grattis Petra


Med hjälp av mina små pyjamasraggare hade vi ikväll lottdragning.

Vinnare blev Petra, grattis min vän!
Undrar så när du ska bli med blogg.....?
Vi får höras av ang. storlek och färg/tygval.


Passar på att visa en påse som jag gjorde på beställning till min vän Eva-Marie.

Hennes önskemål var att den gärna fick vara turkos (bra smak när det gäller färger säger jag bara) Jag testade att sy i vaxat tyg, det gick ganska bra förutom lite tjorv med undertråden.......
Fördelen är att den går att torka av samt att den känns stadig (kan man säga så om tyg...?)


Tyg: från Raine Helena
Mönster: Eget


2 kommentarer:

Anonym sa...

Men! Vad glad jag blir! Jag hade inte noterat att du hade en utlottning! Du får fria händer vad gäller designen, jag litar fullständigt på ditt omdöme! Kramizar till dig och dina suveräna lottdragare/ Petra

Eva-Marie sa...

Grattis Petra! Jag har provhandlat i min, den funkar utmärkt! Jag är nöjd med tyget och ett plus att den är så "stadig" i tyget.