söndag 15 mars 2009

Speciell beställning!



Min älskade prins kom för en dryg månad sedan in i syrummet med en beställning: En liten klänning och ett par mjuka byxor, jag frågade vilket tyg det skulle vara svaret löd det med vägar! det tolkade jag till landskapstyget från Jofotex. Sen var han klar med sin beställning och gick ut från syrummet!

Beställnigen har tagit lite tid att få klart, men denna soliga dag när jag ändå var tvungen att vara inne pga sjukdom tog jag tag i det och fixade det sista som att fästa trådar och dyl.


Klänningen och tightsen ska prinsen givetvis inte ha själv utan det är en present till förskole frökens lilla prinsessa som föddes den 8 januari (den bästa av dagar, tycker jag hi hi) (förskole fröken är en av prinsens ögonstenar)

Vi får väl skriva på kortet min lilla favorit fras som jag har "lånat" från min kompis Kicka:

"Om färg eller form får prinsessan att gny gör jag gärna en ny"

Nu när prinsen kommer hem från slalombacken ska han få göra paket och ett kort!

2 kommentarer:

Retro Elephant sa...

Oj vilket fin set! Gulligt att han själv kom och beställde :)

//Lina

Retro Elephant sa...

Vad bra att min beskriving fungerar :) Du kommer helt klart spara! Och så är det ju mycket trevligare med personliga och hemgjorda lappar! Lycka till!

//Lina