tisdag 2 juni 2009

Till slöjdföreningen

Ett litet smakprov på vad jag lämnade in till Slöjdföreningen. Måste säga att det känns väldigt spännande och nervöst, tänk om ingen gillar det jag har gjort men det är i sådana fall smällar som man får ta!

Det känns bra att man kan fylla på under tiden, det är svårt att veta vad som går. Jag lämnade i alla fall in tre tunikor (rosa/bruna), två västklänningar, sju par muddbyxor, dregelscarfar samt väskor i två modeller, den lilla hutpåsen samt handväska av omgjort knåpmodern mönster.

På söndag ska jag jobba i slöjdföreningens butik, det ska bli jätte roligt, kanske tar jag några bilder så att ni får ett smakprov på allt det fina som finns där!

Svårast har nog varit att bestämma sig för vad man ska sätta för pris. Det är en svår balansgång mellan att sätta ett pris så att man inte går back på men samtidigt inte är för dyr.....

Hur tänker ni när ni sätter pris på era alster?

Inga kommentarer: