söndag 28 juni 2009

Solen skiner!


Nu är det äntligen semester! Solen skiner och havet börjar bli uppvärmt även för en badkruka som jag.....

Att sitta framför datorn känns inte rätt när man kan vara ute och göra skojiga saker med familjen.

Lite sömnad kommer det att bli, har några beställningar samt lite kläder till barnen.

Jag är med i den nya omgången av ekobytet, så det får jag klura lite på och pyssla något till min bytes kompis! Så för dig som vill läsa mina ekobytes frågor kan klicka in på ekobytet i inläggs spalten.

Hoppas även på att min give and get paket kommer snart, jag är så nyfiken!

När tid ges ska jag lägga ut lite bilder på mina alster och titta in till er andra!


Jag hoppas att alla får en skön sommar med mycket sol och glass i stora lass!


Kram Elisabeth

2 kommentarer:

Fröken Viktoria =) sa...

Å vilka godingar!! Har precis hittat till din blogg, roligt =)Kram!!

Vickans vita ting sa...

Åh så söta de är :) Goskitarna dina! Pussa bägge från mig :) Hoppas att allt gick bra på slöjdarnas för dig! Regniga hälsningar Vickan!