måndag 30 augusti 2010

Dags igen.....

Ja för lite mindre än ett år sedan sa jag att nu skulle jag blogga igen, öppna en made by ellan shop, lägga ut en massa blider........Men det blev liksom aldrig av, tyckte aldrig att jag hade tid och inspiration. Nu känner jag för att göra ett nytt försök utan stora ambitioner om att det ska bli ofta eller mycket skrivet, kanske blir det bara bilder på det jag gör?!
Just nu kurerar jag mig från höstens första och största förkylning...som så ofta - JAG HAR INTE TID ATT VARA SJUK...... Skulle behöva sy mycket mer därför att, på söndag ska jag stå på en marknad på Gamlia i Umeå. (samma marknad som för ett år sedan)
Ska bli så kul, hoppas på många besökare och fint väder!

Lägger även in en bild från en glad bebis med en Made by ellan "snutte" på huvudet!

Tack för bilden!



Inga kommentarer: